امروزه در دنیای کسب و کار، رقابت به سرعت در حال گسترش است. این رقابت تبدیل به جنگی بر سر کیفیت و مشتری شده است در این جنگ قواعد بازی نیز روز به روز در حال تغییر است. مشتریان هر روز نسبت به گذشته داناتر شده و انتظارات آن ها به شدت در حال افزایش است. کوچکترین غفلتی منجر به نارضایتی مشتری، قطع ارتباط او با ما و جذب او توسط رقیبان می شود و این در واقع شکستی بزرگ برای کسب و کار ماست و تداوم این شکست ها منجر به مغلوب شدن در جنگ و مرگ کسب و کار ما خواهد شد. در واقع می توان گفت مشتری به عنوان کسی که حیات کسب و کار ما به او وابسته است مهمترین سرمایه سازمان ما به شمار می رود و امروزه حفظ و افزودن به این سرمایه اولویت اصلی سازمان های پیشرو در بازار است. حال ببینیم چگونه می توان این سرمایه بزرگ را حفظ نموده و به آن افزود؟ برای جواب دادن به این سوال ابتدا باید مشتری را بشناسیم و نیازهای واقعی او را درک کنیم.بر این اساس مجموعه بزرگ پوشش ساختمانی امیرهاشم با بیش از 20 سال سابقه در حال حاضر به عنوان نماینده فعال فروش بسیاری از محصولات مرتبط با صنعت ساختمان محسوب می گردد. همچنین این مجموعه توسط کادر ماهر و زبده خود مجری بسیاری از پروژه های اجرایی پوشش سقف بوده و می باشد. اميد كه با رعايت اصول مشتري مداري و برخورداري از صداقت، امانت داري و اخلاق حرفه اي، دست در دست توانای همکاران صدیق این مجموعه بتوانیم واژه خدمتگزاری صادقانه به همه ذینفعان را معنایی دوباره ببخشیم.

مدیرعامل : هاشم پسندی

 

 Designed by 1370.ir

.تمامي حقوق اين وب سايت محفوظ و متعلق به پوشش ساختمانی امیر هاشم مي باشد